Het lag in de bedoeling om in de maand november meerdere kleinschalige excursies rondom de bouw van de windturbines te organiseren om het bouwproces op diverse locaties te kunnen volgen. Door het COVID-19 virus kunnen deze excursies helaas geen doorgang vinden. Bijzonder jammer.
Dit neemt niet weg dat we de omgeving en alle inwoners uit Peel en Maas ‘van dichtbij’ op de hoogte willen houden van het bouwproces. We maken video’s, waarbij diverse betrokkenen in het bouwproces aan het woord komen. Deze video’s gaan we vloggen. Vanaf dit weekend delen we de eerste beelden via onze site en social media. Zodra de coronamaatregelen versoepelen, bekijken we opnieuw hoe we de burgers zo goed mogelijk bij het bouwproces kunnen blijven betrekken.
Recente berichten
- Netcongestie: hoe zit dat?
- Basisschoolleerlingen ontdekken windenergie van dichtbij
- Een stille, niet stinkende elektrische batterij-aggregaat op jouw evenement
- Gratis laadtag ophalen bij Windpark Egchelse Heide: slim laden, slim besparen
- Windparken verminderen nachtelijke hinder met slim verlichtingssysteem
- Jong Nederland Panningen vervangt gasheater door duurzaam alternatief
- SV Grashoek verduurzaamt sportpark met LED-veldverlichting
- Maestro Grashoek brengt twee fanfares en een volle zaal samen
- PEC’20 verduurzaamt sportpark met LED-verlichting
- Jubileumboek 50 jaar Het Bouwens gepresenteerd



